Prekių užsakymas ir pristatymas
1. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
1.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
1.2. El. parduotuvės sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Atsiskaityti“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
1.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
1.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes šiuo būdu:
1.4.1. iš bet kurio LT veikiančio banko, atsiskaitymas bankiniu pavedimu.
2. Pristatymas
2.1. Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas el. parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės.
2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
2.3. Prekės pristatomos į pirkėjo nurodytą užsakyme adresą naudojantis kurjerio paslaugomis, išskyrus Neringą. Pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
2.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
2.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
2.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
2.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio neatitikimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio ir (ar) kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius šių trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista
2.8. Prekės nepristatomos į užsienį. Dėl prekių siuntimo į užsienį, susisiekite su mumis el. paštu info@skomis.lt arba telefonu +370 672 79528.
2.9. Pristatymas į namus (biurą) per kurjerį. Kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką. Prekės pristatomas nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 08:00 iki 17:00 val.
2.10. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvoje. Užsakydami prekes, galite pasirinkti ar bus reikalingas ar ne prekių pristatymas. Prekių pristatymo terminas nurodomas prie kiekvienos prekės. Didžiąją dalį prekių įprastai pristatome per 2-4 savaites.